fbpx
← Back

Ogilvy Danmark nedlægger to løver i Cannes

Ogilvy-netværket blev for fjerde år i træk det mest vindende netværk til årets VM i Reklame: Cannes Lions 2015. Ogilvy Danmark bidrog til successen ved at vinde to bronzeløver. En for WWF Verdensnaturfonden i Promo & Activation og en for Biogen i Lion Health. Derudover var vores arbejde for WWF shortlistet i Media-kategorien. Alt i alt, et resultat vi har al grund til at være pænt stolte af.

WWF fik YouTube til at gå i sort

Ifølge WWF’s seneste Living Planet rapport er over halvdelen af verdens vilde dyr forsvundet på kun 40 år. Ogilvy Danmark hjalp WWF Verdensnaturfonden med at få budskabet ud med denne usædvanlige brug af YouTube platformen.

Loading the player…

Det sidste brev

Hvordan overbeviser man læger og sygeplejersker, der er notoriske travle og alt andet end digitale, om, at de skal tilmelde sig en digital portal om schlerosebehandling? Sådan lød udfordringen fra medicinalfirmaet Biogen til OgilvyHealthworld. Lige så kompleks udfordringen var, lige så enkel blev løsningen.

Loading the player…