fbpx
Dansk   English →

Customer Engagement er et af tidens helt store buzz-words, og det er en særdeles krævende opgave, at gøre brands relevante for den enkelte. Men hvordan øges performance af marketing aktiviteter? Hvad kan vi lære fra B2C? Hvilken rolle spiller AI? Og er nordiske B2B virksomheder parate? Disse, og mange andre spørgsmål, er omdrejningspunkt for en række spændende præsentationer og diskussioner ved vores morgenmøde.

RSS feedItunes

Og du er inviteret.

For første gang nogensinde går Ogilvy og IBM sammen om at introducere skandinaviske B2B marketeers for mulighederne inden for Customer Engagement og AI. Et event, hvor vi præsenterer og deler vores omfattende, fælles viden om, hvordan man effektivt får data, kreativitet og teknologi til at spille sammen.

Morgenmødet vil bl.a. byde på nye indsigter, inspiration og muligheder inden for Customer Engagement og AI – samt anbefalinger til hvordan Customer Engagement og AI kan positioneres hos topledelsen som led i et værdifuldt, strategisk skift inden for moderne B2B marketing.

Der er lukket for tilmeldigen.
Tilmeldingsfristen er onsdag den d. 30/1. Indgangen er gennem receptionen i stueetagen. Der vil blive taget fotos til arrangementet til brug på Ogilvys sociale mediekanaler.

Agenda

8.30Check-in and coffee
Welcome and introduction — Murat Zubcevic, Senior Director and Practice Leader BtB, Ogilvy Denmark
Don’t start with Tech — Jimmy Schougaard, WorldWide Chief Strategy Officer, Customer Engagement & CRM, Ogilvy
B2B Customer Experience with Watson and AI — Simran Jindal, Associate Partner – IBM iX
Break & Mingle
Inmarsat Aviation: Hypertargeting The Airline Industry
— Dominic Walters, VP Marketing Communications & Strategy, Inmarsat Aviation
— Nik Myers, Planning Partner, Ogilvy London
Panel discussion and wrap up
11.45Networking and lunch
Murat Zubcevic

Murat Zubcevic
Senior Director and Practice Leader BtB, Ogilvy Denmark

Jimmy Schougaard

Jimmy Schougaard
WorldWide Chief Strategy Officer, Customer Engagement & CRM, Ogilvy

Simran Jindal

Simran Jindal
Associate Partner – IBM iX

dominic""

Dominic Walters
VP Marketing Communications & Strategy, Inmarsat Aviation

Nik Myers

Nik Myers
Planning Partner, Ogilvy London