Vores 4 grundprincipper

I Ogilvy løser vi forretningsmæssige udfordringer og skaber målbare resultater for vores kunder. Altid med en fast tro på at effektivitet bygger på en stærk strategi, skarpe indsigter og kreativ innovation.

Vi tror på at dyrke den enkeltes ekspertise og har dedikerede specialister, der arbejder sammen i teams for at løse konkrete opgaver og problemstillinger. Det sikrer, at vi udnytter styrken ved de enkelte discipliner, og får dem til at spille sammen, så effekten af vores arbejde bliver større.

Dialogen skaber samarbejdet

”People do their best work in a happy atmosphere”

– David Ogilvy

En god proces er fundamentet for succes. Derfor værner vi om den kollegiale og åbne dialog med vores kunder om deres udfordringer og målsætninger. På den måde sikrer vi, at vi kan realisere en fælles agenda og ambition.

Hos Ogilvy er vi kendt for vores mangeårige samarbejde med en stor del af husets kunder, og det er ikke nogen hemmelighed, at den tætte relation er afgørende. Som fast samarbejdspartner kan vi hurtigere gribe og videreudvikle de forretningsmæssige muligheder, der opstår hos vores kunder.

En god proces er fundamentet for succes. Derfor værner vi om den kollegiale og åbne dialog med vores kunder om deres udfordringer og målsætninger. På den måde sikrer vi, at vi kan realisere en fælles agenda og ambition.

Hos Ogilvy er vi kendt for vores mangeårige samarbejde med en stor del af husets kunder, og det er ikke nogen hemmelighed, at den tætte relation er afgørende. Som fast samarbejdspartner kan vi hurtigere gribe og videreudvikle de forretningsmæssige muligheder, der opstår hos vores kunder.

Indsigten former kreativiteten

“Unless your advertising contains a big idea, it will pass like a ship in the night”

– David Ogilvy

Den kreative idé er meget mere end et indfald. Den skal være formet af en solid indsigt i målgruppen og den oplevelse, brandet skal give kunden. Derfor kombinerer vi datadrevet indsigt med velafprøvede procesmodeller for at sikre, at vi har en grundlæggende forståelse for, hvad der optager målgruppen, og hvor brandet kan gøre en reel forskel i deres liv.

Indsigten er afgørende for at skabe den kreative innovation, der fanger kundernes opmærksomhed, engagerer dem og skaber salg og loyalitet.

Den kreative idé er meget mere end et indfald. Den skal være formet af en solid indsigt i målgruppen og den oplevelse, brandet skal give kunden. Derfor kombinerer vi datadrevet indsigt med velafprøvede procesmodeller for at sikre, at vi har en grundlæggende forståelse for, hvad der optager målgruppen, og hvor brandet kan gøre en reel forskel i deres liv.

Indsigten er afgørende for at skabe den kreative innovation, der fanger kundernes opmærksomhed, engagerer dem og skaber salg og loyalitet.

Løsningen udvikler forretningen

”If it doesn’t sell, it isn’t creative”

– David Ogilvy

Det handler om at være til stede og møde kunden, hvor kunden er – og fremelske det engagement, der bedst betaler sig for både kunde og brand. Derfor er det vores opgave at definere, hvordan vi med afsæt i strategiske og forretningsmæssige målsætninger, bringer den kreative idé til live på den mest effektive måde.

Det er sådan, vi skaber løsninger og kommunikation, der løfter konkrete forretningsmæssige udfordringer – og griber de muligheder, der kan udvikle forretningen på den lange bane.

Det handler om at være til stede og møde kunden, hvor kunden er – og fremelske det engagement, der bedst betaler sig for både kunde og brand. Derfor er det vores opgave at definere, hvordan vi med afsæt i strategiske og forretningsmæssige målsætninger, bringer den kreative idé til live på den mest effektive måde.

Det er sådan, vi skaber løsninger og kommunikation, der løfter konkrete forretningsmæssige udfordringer – og griber de muligheder, der kan udvikle forretningen på den lange bane.

Viden driver vores netværk

”We pursue knowledge the way a pig pursues truffles”

– David Ogilvy

Vi arbejder i en branche og på et felt, som konstant udvikler sig. Derfor er vores nysgerrighed og vilje til at blive dygtigere sammen helt central – og det dyrker vi hos Ogilvy.

Vi er en del af verdens mest succesfulde og prisvindende bureaunetværk. Det giver os adgang til den nyeste viden og erfaring inden for alle dele af marketingdisciplinen, ligesom vi har mulighed for at trække på rådgivning og ekspertise fra Ogilvy’s mange kontorer verden over.

Vi arbejder i en branche og på et felt, som konstant udvikler sig. Derfor er vores nysgerrighed og vilje til at blive dygtigere sammen helt central – og det dyrker vi hos Ogilvy.

Vi er en del af verdens mest succesfulde og prisvindende bureaunetværk. Det giver os adgang til den nyeste viden og erfaring inden for alle dele af marketingdisciplinen, ligesom vi har mulighed for at trække på rådgivning og ekspertise fra Ogilvy’s mange kontorer verden over.