Udfordring

Når man beskæftiger sig med digital kommunikation, kan det, der er godt i dag, altid blive bedre i morgen. Derfor ligger der en konstant opgave i at optimere Telias e-mailtemplate, så vi sikrer optimal respons og dialog med slutkunden.

Abonnementstjek

Indsigt

Hurtig afkodning, en enkel afmelding og tydelig CTA er afgørende for at skabe høj interaktion mellem afsender og modtager og sikre en god responsrate. Det lyder som en enkel formel – men er det langt fra. Måden du opnår alle tre afhænger nemlig af dit budskab i samspil med mediet og dets tekniske muligheder.

Mailudsendelser

Løsning

Vi har udviklet en levende og responsiv template med animation i heroen for at skabe blikfang. Vores budskaber følges til dørs med tydelige CTA-knapper med en fleksibel placering i forhold til indhold. Derudover understøttes teksten af justerbare grafikker, med pædagogisk fokus på sekundære kontaktpunkter/budskaber. Endvidere er templaten programmeret, så den tillader detaljeret segmentering af tekst og grafik.

Ikoner
Telia_LP_layout_RETINA_MAIL_02
computer
Landingpage for produktskifte

Resultat

Det konstante fokus på optimering af kommunikationens rammer har sikret høje åbningsrater på mellem 30 % og 85 %.

Få mere information om vores arbejde for Telia.
Download casen