Udfordring

På telemarkedet er der mange selskaber og abonnementer at vælge imellem. Derfor handler det ikke alene om at levere et godt og stabilt kerneprodukt, men også om at tilbyde value-added services, som den Premium udbyder Telia er, så kunden virkelig føler, at der gives fuld valuta for pengene.

Doodle_rabatkode

Indsigt

De fleste kunder vil gerne betale for et Premium produkt, så længe de oplever, at de får noget ud af det.

Telia_case_VAS_4Everything_18

Produktpakke

Telia_case_VAS_MailsSpot_22

EM – og DM-udsendelser

Løsning

Med dit Telia-abonnement kan du få udvalgte tjenester inkluderet i prisen, som du normalt skal betale for – fx Spotify Premium, HBO Nordic og Storytel. De tilbydes kvit og frit i en periode som en del af mobilpakken. I CLC’en har vi således integreret automatiserede flows, der aktiverer den enkelte kundes brug af disse services og også ofte forlænger levetiden gennem taktiske trigger-mails.

Telia_case_VAS_Devices_29

Kampagne-mailudsendelse

Resultat

Med integrationen af value-added services i CLC’en sikrer vi en klar differentiering af Telias produkt og giver kunderne en oplevelse af, at de får stor værdi for pengene. Det bidrager helt konkret til øget fastholdelse og loyalitet.

Få mere information om vores arbejde for Telia.
Download casen