Udfordring

En kundes forbrug ændrer sig løbende. Det kan give et behov for at skifte mobilpakke – og helst inden kunden får en følelse af at betale for noget, som ikke længere er nødvendigt.

Anbefaling af produktskifte

Indsigt

Ingen kan lide at betale for noget, de ikke bruger, men alle kan lide at få en bedre løsning serveret på et sølvfad. Derudover sætter de fleste tele-kunder stor pris på, at der bliver holdt øje med deres forbrug og tilbudt proaktive løsninger.

EM – og DM-udsendelser

Løsning

Med vores abonnements-tjek kommer Telia kunden i forkøbet ved enten at bekræfte kundens valg eller foreslå et andet produkt, der bedre matcher det faktiske forbrug.

Doodle_flyttebil
Telia_LP_layout_RETINA_MAIL_02
computer
Landingpage for produktskifte

Resultat

Med vores abonnementstjek leverer vi god service for kunden, der skaber tillid og loyalitet. Og det kan betale sig for Telia – også selvom det betyder, at kunden nedgraderer til et billigere abonnement. I mange tilfælde forhindrer servicen nemlig, at kunden skifter selskab og øger den generelle tilfredshed.

Gennemsnitligt benytter 8 % af kunderne på Mobilt Bredbånd sig af de anbefalede ændringsforslag.

Få mere information om vores arbejde for Telia.
Download casen