Udfordring

Telia får løbende e-mailadresser på folk, der ikke er kunder i forvejen og derfor ikke kan integreres i vores Customer Life Cycle-program. Derfor var der behov for en kanal, der kunne bearbejde potentielle leads med henblik på at konvertere dem til Telia-kunder.

Mailudsendelse

Indsigt

Det betaler sig at yde en god service – også selvom din målgruppe ikke er blevet kunder endnu.

Mailudsendelser

Løsning

Til at tage hånd om Telias leads udviklede vi Telia Touch – en fleksibel og taktisk nyhedsmail, som holder de potentielle kunder varme. De får løbende smagsprøver på det høje niveau af Telias omfattende kundeservice og fordelstilbud, og uddannes således i Telias produkt- og serviceportefølje.

computer
Mailudsendelse

Resultat

Med Telia Touch har vi gennem årene indsamlet permissions og startet dialog med potentielle kunder, og konverteret en del af dem til faste kunder hos Telia.

Få mere information om vores arbejde for Telia.
Download casen