Opgave

Analytics handler kort sagt om intelligent analyse af big data. For mange virksomheder er det et nyt og ukendt forretningsområde – men det gemmer også på et enormt potentiale. Derfor bestod vores opgave i at sætte Deloitte analytics på agendaen blandt CEO’s og CFO’s i Danmarks 500 største virksomheder.

fk-case-miljøkampagnen-annoncer

Annoncer i business-sektionen i Børsen,
Berlingske og Jyllandsposten

Indsigt

Travle forretningsfolk har ikke meget tid tilovers. Og den smule tid de har, bruger de gerne på at holde sig ajour med nye og bedre måder at drive forretning på.

 

deloitte-case-eksternanalytics-laptopmobil

Deloitte Analytics Podcasts på alle digitale platforme

Løsning

Podcasts er det perfekte medie til CEO’en og CFO’en, som vil udnytte ledig tid effektivt – fx i toget eller i bilen på vej til arbejde. Derfor producerede vi fem inspirerende podcasts om datadrevet forretningsudvikling, hvor både kunder og specialister fra Deloitte delte erfaringer og resultater med analytics. Podcastene blev markedsført gennem iTunes, direct mail, outdoor i lufthavnen, annoncer samt web- og mobilbannere.

deloitte-case-eksternanalytics-outdoor1

 

deloitte-case-eksternanalytics-outdoor2

Outdoor i Københavns Lufthavn med intelligente skærme rettet mod
bestemte businessafgange for at fange målgruppen og opfordre dem
til at lytte med.

deloitte-case-eksternanalytics-podcast

Direct mail til CEO og CFO i Danmarks 200 største virksomheder
for at promovere Deloitte Analytics Podcasts

Resultat

Efter blot tre ugers kampagne havde mere end 1.900 personer downloadet Deloitte Podcasts. Godt 20.000 unikke besøgende havde været forbi analytics.deloitte.dk, og kendskabet til Deloittes kompetencer på området lå på hele 65 % i målgruppen. Det placerede Deloitte på en sikker 1. plads ift. virksomhedens top 3 konkurrenter.

downloads
1.900

unikke besøg
20.000

1. plads

Få mere information om vores arbejde for Deloitte.
Download casen