Chatbots in HealthcareOgilvy

Kom og vær med til Ogilvys morgenmøde om brugen af chatbots indenfor healthcare og se, hvordan førende brands bruger chatbots til at skabe værdifulde patient- og HCP-oplevelser. Vi ser også nærmere på, hvordan chatbots kan designes til at efterligne menneskelig interaktion.

Chatbots vinder kraftigt frem og giver healthcare virksomheder et utal af muligheder for at skabe kreative og værdifulde oplevelser med deres kunder. I takt med de forandringer, vi oplever i sundhedssystemerne, er chatbots blevet en effektiv og dynamisk måde at interagere med patienter og HCPer på – på deres betingelser. Men det betyder også, at kravene til menneskelignende interaktion er blevet større.

Det kan være udfordrende nok at identificere, hvordan en chatbot kan understøtte både dine kunders behov og dine forretningsmål, men kompleksiteten i at designe en meningsfyldt oplevelse mellem menneske og maskine gør ikke opgaven mindre udfordrende.

Vi ses hos
Ogilvy
Toldbodgade 55B
4. sal
1253 Copenhagen K

Tilmeldingsfristen er den 24. september 2018. Bemærk, at der er et begrænset antal pladser til arrangementet, så det er først-til-mølle.

Indgang er gennem receptionen i stueetagen. Der vil blive taget billeder under morgenmødet, som vil blive brugt på Ogilvys sociale kanaler.

Hvornår har man brug for en bot?

Første skridt er at identificere et problem, den kan løse, eller et behov, den kan opfylde – men hvad gør man så?

Ogilvy inviterer dig til et inspirerende morgenmøde den 27. september 2018, kl. 8.30, om brugen af chatbots i healthcare. Vi ser på, hvordan du kan identificere, hvor en chatbot kan skabe værdi for din forretning, hvordan man designer en chatbot ud til at agere med mennesker, og hvordan den kan hjælpe dig til at imødekomme dine kunders behov og opnå dine forretningsmål. Vi vil også præsentere cases, som demonstrerer den værdi en chatbot kan skabe for en virksomhed.

Program

08.30Forfriskninger
09.00Velkomst og introduktion – Murat Zubcevic, Senior Director and Health & Wellness Practice Leader, Ogilvy, Copenhagen
09.15Introduktion til chatbots, artificial intelligence og machine learning indenfor healthcare – Ritesh Patel, Chief Digital Officer, Health & Wellness, Ogilvy, New York
10.00The chatbot canvas – Designing for conversations – Cristina Santamarina, The Neon Project
10.30Case: Bots in action – Nathalie Lahitte, THE FARM & CO (previously Lundbeck France)
11.00Paneldiskussion
11.30Afrunding