Tilmeld dig SoMe-morgenmad
med Thomas Crampton m.fl. torsdag den 17. november 2016 kl. 08.30.

Thomas Crampton er global leder for Ogilvys specialistenhed – Social@Ogilvy, som består af mere end 800 social media-specialister verden over, der arbejder på tværs af mere end 40 markeder.

Thomas besøger nu København og fortæller om, hvad brands kan lære af dem, der gør det rigtig godt på de sociale medier – nemlig creators – youtubere og bloggere, som for alvor forstår, at det er communities og ikke nødvendigvis content, der er king.

Tilmeld dig senest mandag den 14. november.

 

Vi har oplevet en meget stor interesse for eventet, og der er desværre ikke flere pladser tilbage. Håber du har lyst til at komme med næste gang, vi inviterer.

  • Morgenens program

  • 8.30

    Morgenmad og networking

  • 9:00

    Introduktion ved vores egen Social Media Strategist, Anne Sørensen: Hvad er en creator, og hvorfor er de interessante at beskæftige sig med?

  • 9:15

    Thomas Crampton, Global Head of Social@Ogilvy: Hvad kan brands lære af creators? Hvad er fordelene ved at arbejde sammen med creators, og hvordan gør man?

  • 9:45

    Gamer Lasse Vestergaard, en af de mest eksponerede YouTubere i Danmark, fortæller om sin tilgang og erfaring med at skabe engagerende content og bygge et community.

  • 10:00

    En lille case: Ogilvy Danmark & Forsvaret har arbejdet sammen med Lasse Vestergaard om at udforske jobbet og uddannelsen til flyveleder. Vi ser på resultatet og hører, hvordan Ronny Rasmussen, PR konsulent fra Forsvarets Rekruttering synes, det har været at arbejde med en creator for første gang.

  • 10:15

    Debat med spørgsmål fra publikum til Thomas Crampton, Lasse Vestergaard, og Ronny Rasmussen.

  • 10:45

    Farvel og tak

Vi glæder os til at se dig på Toldbodgade 55B kl. 08.30.