Meld dig til Ogilvys morgenevent senest den 6. marts:
”Omnichannel – kundeoplevelser med sammenhæng”

Som en hjælp på vejen til at sætte kunden i centrum – på kundens præmisser – vil vi gerne invitere dig til et morgenarrangement med omnichannel på dagsordenen.

Morgeneventet foregår hos Ogilvy Danmark, Toldbodgade 55B, 1253 København K tirsdag den 21. marts kl. 8:30-11:00

Vær opmærksom på, at der er et begrænset antal pladser. Når du har meldt dig til, får du hurtigt svar retur fra os, om du har fået en plads.

  • Morgenens program

  • 8.30

    Check-in og morgenmad

  • 9:00

    Hvilken rejse sender du dine kunder på? v/ Louise Kjær Mansfeldt, Anne Sørensen og Jacob Bentzen, Ogilvy Danmark inkl. resultater fra Ogilvys undersøgelse foretaget blandt nogle af landets største CIOs og CMOs

  • 9:30

    DSBs arbejde med omnichannel og kundeoplevelser /caseoplæg v/ Katrine Jacoby, Projektleder hos DSB

  • 10:00

    Brugen af data til omnichannel v/ Jannik Devantier, Sr. Digital Experience Specialist hos Sitecore

  • 10:25

    På vej mod omnichannel 2.0 v/ Rasmus Houlind, Chief Strategy Officer hos Agillic

  • 10:50

    Spørgsmål i plenum

  • 11:00

    Udlevering af resultaterne fra undersøgelsen. Tak for i dag

Arrangementet henvender sig til C-level og andre med ansvar for at skabe engagerende kundeoplevelser