Slå igennem med den digitale agenda
– inden for pharma og medtech!

Digitale initiativer inden for pharma og medtech er ofte drevet af høje ambitioner og store investeringer. Alligevel lever de sjældent op til det fulde potentiale. Hidtil er digitale værktøjer i høj grad lanceret som her-og-nu-tilføjelser, uden forankring i forretningsstrategien. I dag anerkender virksomheder dog i højere og højere grad vigtigheden af at integrere de digitale initiativer med kernen af deres forretning.

Men hvordan går man som kunde fra at købe taktiske ad-hoc digitale værktøjer til at bygge bro mellem forretningen og de digitale muligheder? Og hvordan opnår man størst mulig effekt?

Løsningen er at starte med en gennemtænkt digital strategi, efterfulgt af en realistisk plan for implementeringen.

Derfor inviterer Ogilvy Danmark dig til morgenmøde den 5. juli kl. 8.30, hvor vi ser på digitale trends inden for healthcare og går i dybden med, hvordan man definerer en solid strategi og implementering – og når de mål, der er sat. Og så dykker vi også ned i konkrete cases.

  • Program

  • 8.30

    Forfriskninger

  • 9.00

    Velkomst og kort intro v/ Murat Zubcevic, Senior Director & Health Practice Leader, Ogilvy Danmark

  • 9.15

    Globale digitale trends inden for healthcare og deres relevans globalt og lokalt v/ Ritesh Patel, Chief Digital Officer Health & Wellness, Ogilvy New York.

  • 9.45

    Fra trends til strategi til implementering, inkl. case v/ Ritesh Patel, Chief Digital Officer Health & Wellness, Ogilvy New York.

  • 10.30

    Cases

  • Helene Hammerstad, Digital Team Lead Northern Europe, Eli Lilly

  • Hans Froschauer, Senior Art Director, Ogilvy Danmark

  • 11.00

    Paneldiskussion

  • 11.30

    Afrunding

Tilmelding



Nyhedsbreve:

Vi ses hos
Ogilvy, Toldbodgade 55 B 4. sal, 1253 København K.
Indgang gennem receptionen i stueetagen.