Ogilvy har omnichannel på agendaen

Som en hjælp på vejen til at sætte kunden i centrum – på kundens præmisser – inviterede Ogilvy til et morgenevent tirsdag d. 21. marts med omnichannel på dagsordenen.

Vi lagde ud med at se på sammenhængen (eller mangel på samme) i kunderejsen og præsenterede hovedresultaterne fra Ogilvy’s undersøgelse om omnichannel blandt CMO’s og CIO’s. Herefter indlæg v/Sitecore om brugen af data, DSB gav et hands-on eksempel på, hvordan de arbejder med at skabe bedre kundeoplevelser og Rasmus Houlind fra Agillic gav et blik ind i fremtiden.

Vi takker alle, der mødte op og fyldte morgenstunden med en masse nysgerrighed og god dialog.


Download indhold fra eventet

Havde du ikke mulighed for at deltage i arrangementet – eller har du bare lyst til at fordybe dig mere i omnichannel og dele din viden med andre – så kan du nu downloade alle oplæggene herunder.

Download Ogilvy’s hovedoplæg

Download DSB’s oplæg

Download Rasmus Houlind’s oplæg

Download Sitecore’s oplæg

Du kan også lære mere om omnichannel i vores to blogindlæg “Omnichannel med hjerte” og “Gør som I plejer – eller overlev med omnichannel” eller lyt til vores podcast, hvor Brian Fetherstonhaugh fortæller om omnichannel og kunsten ved at skabe meningsfulde kundeoplevelser.


Kontakt

Er du kommet på flere spørgsmål om omnichannel eller Customer Experience er du selvfølgelig også velkommen til at tage en dialog med os.


Louise Kjaer Mansfeldt
Client Service Director
+45 20 80 56 71


Jacob Bentzen
Client Service Director
+ 45 30 50 46 92


Kent Weygaard-Hansen
Customer Experience Director
+45 53 80 90 15