Ogilvy lancerer sin egen podcast

The Pipe er i luften: Ogilvy Danmarks podcast henvendt direkte til danske marketingfolk. På menuen står den nyeste internationale viden om branding, marketing og kommunikation fra bureauets internationale netværk. Der er tale om stof med tyngde, men det bliver leveret let og levende – direkte i øregangen.

Som en del af et af verdens største bureaunetværk har Ogilvy adgang til et væld af viden; rapporter, indsigter og publikationer. Her finder man de nyeste indsigter om forbrugeradfærd, trends og tendenser. Den viden vil vi gerne dele med deres kunder og alle andre interesserede marketing- og brandingfolk i det danske erhvervsliv.

Premiere om brands, der gør en forskel
The Pipe lægger ud med en usædvanlig lydbog: Brands That Do, skrevet af Susan Machtiger og Jamie Prieto. Bogen handler om brands, som ikke bare postulerer, at de gør en forskel, men rent faktisk gør det i deres handlinger og adfærd – og dermed får betydning og værdi for forbrugeren.

The Pipe kan findes i iTunes podcast bibliotek eller hentes direkte på www.ogilvy.dk/thepipe.

God fornøjelse.